Poniedziałek, kwiecień 14, 2025
Podczas wyczekiwanego wydarzenia Connections Luxury 2025 w Barcelonie, Soumeya Nibuche, CEO, Spanish Arab Business Embassadors, podzielił się fascynującymi spostrzeżeniami na temat dynamicznego skrzyżowania luksusowej turystyki, wymiany kulturalnej i globalnego wzrostu biznesu. Mając na uwadze pojawiające się możliwości w Katalonii i rozwijającą się obecność w Chinach, Soumeya Nibuche, CEO, Spanish Arab Business Embassadors, omawia, w jaki sposób jego firma toruje drogę nowym relacjom z dostawcami z najwyższej półki, turystyce edukacyjnej i stale rosnącemu wpływowi chińskich gości. Ten ekskluzywny wywiad rzuca światło na wizję Nibuche na przyszłość i kluczowe kroki, które podejmuje, aby ulepszyć doświadczenia turystyczne na całym świecie.
Aby otrzymywać najnowsze informacje o podróżach, aktualności i oferty podróży, informacje o liniach lotniczych, informacje o rejsach, aktualizacje technologiczne, alerty podróżne, prognozy pogody, informacje od ekspertów, ekskluzywne wywiady, zasubskrybuj nasz codzienny newsletter już teraz Biuletyn TTW.
reklama
Tegoroczne znaki Soumeya Nibuche'a trzeci udział w wydarzeniu Connections Luxury, corocznym spotkaniu profesjonalistów z branży turystyki luksusowej, które przyciąga dostawców z całego świata. Dla Nibuche wydarzenie stało się znaczącą platformą zarówno dla rozwoju osobistego, jak i biznesowego, oferując wyjątkową okazję do spotkania wysokiej jakości dostawców i tworzenia strategicznych sojuszy. Podkreśla, w jaki sposób platforma Connections umożliwia płynniejszą współpracę, szczególnie w obsłudze dużych grup i znajdowaniu ekskluzywnych, najwyższej klasy usług, w tym pięciogwiazdkowych Hotele i wyjątkowy doświadczenia.
„Mamy szczęście, że tu jesteśmy, ponieważ spotykamy bardzo interesujących dostawców, budujemy solidne relacje biznesowe i odkrywamy nowe możliwości dla naszych klientów. Dowiedzieliśmy się nawet wiele o kulturze Katalonia w tym roku”, wyjaśnia Nibuche z entuzjazmem. „To wspaniałe doświadczenie, a my możemy dokonywać rezerwacji i zarządzać dużymi grupami z łatwością, korzystając z platformy”.
Platforma nie tylko pomaga Nibuche’owi usprawnić operacje, ale także umożliwia mu eksplorację różnych luksusowe hotele i lokalne doświadczenia dla klientów z Bliski Wschód i Azja. Ta wydajność jest kluczowa w branży, w której zarządzanie dużymi grupami i zapewnianie dostosowanych doświadczeń może być sporym wyzwaniem.
Choć firma tradycyjnie obsługiwała klientów ze świata arabskiego i Bliskiego Wschodu, Nibuche podkreśla strategiczną zmianę w kierunku Chin. Jego firma niedawno odnotowała wzrost zainteresowania Chińczyków luksusowymi doświadczeniami podróżniczymi. „W ciągu ostatnich dwóch lat Chiny stały się coraz ważniejszym rynkiem. Wymiany kulturalne i edukacyjne są kluczowymi elementami tego wzrostu i widzimy duże zainteresowanie podróżami między Chinami a Hiszpanią” — mówi.
Wraz z rozwojem chińskiej klasy średniej Nibuche przewiduje znaczny wzrost chińskiej turystyki do miejsc takich jak Katalonia i szerszy region Morza Śródziemnego. Na przykład nadchodzące rezerwacje na koniec 2025 r. i początek 2026 r. pokazują wzrost rezerwacji od chińskich turystów, którzy chcą odkrywać bogactwo kulturowe Europy i oddawać się luksusowym doświadczeniom.
Jednym z wyzwań w przyciąganiu klientów jest Chiny jest kulturowa różnica w sposobie myślenia. Nibuche przyznaje, że zrozumienie oczekiwań i niuansów chińskich turystów jest kluczem do zapewnienia wyjątkowych usług. „To wyzwanie, ale bierzemy to na klatę. Zrozumienie, jak podchodzą do podróży i co najbardziej cenią w swoich doświadczeniach podróżniczych, jest niezbędne”, mówi Nibuche.
Wyjaśnia, że sukces chińskiej turystyki w dużej mierze opiera się na spersonalizowanych doświadczeniach i zaangażowaniu kulturowym. Wymaga to zrozumienia, jak łączyć luksus z eksploracją kulturową, zapewniając, że turyści z Chin poczują się prawdziwie zanurzeni w lokalnej kulturze, jednocześnie ciesząc się tym, co najlepsze w regionie.
Firma Nibuche'a już rozpoczęła podejmowanie kroków w kierunku wspierania wymiany kulturowe organizując wydarzenia, na których chińscy klienci mogą dowiedzieć się więcej o lokalnych tradycjach w Katalonii i Hiszpanii. „Pracujemy nad tym, aby oferować naszym chińskim klientom wciągające doświadczenie kulturowe, obok luksusowych noclegów” – wyjaśnia.
Patrząc w przyszłość, Nibucz jest optymistą co do dalszego wzrostu Turystyka chińska. On wierzy, że Chiny wkrótce przekroczy Bliski Wschód jako główne źródło luksusowych turystów Katalonia i Hiszpanii, gdzie prognozy wskazują na stały wzrost liczby przyjazdów Chińczyków.
Firma robi duże postępy w pozycjonowaniu się jako lider na tym rozwijającym się rynku, wzmacniając swoje relacje z chińskimi i hiszpańskimi organami rządowymi. W rzeczywistości Nibuche mówi, że jego firma planuje serię spotkań z urzędnikami z Fuhan w Chinach, aby dalej promować chińską turystykę w Katalonii. „Chcemy budować długoterminowe relacje, które pomogą nam przyciągnąć tu więcej chińskich turystów i zapewnić im najlepsze możliwe doświadczenia” — mówi pewnie.
Przywództwo Soumeya Nibuche w Spanish Arab Business Ambassadors prezentuje nowatorskie podejście do luksusowej turystyki i dyplomacji kulturalnej. Poprzez tworzenie strategicznych sojuszy z luksusowymi hotelami i dostawcami turystycznymi firma jest w stanie sprostać rosnącym wymaganiom międzynarodowych podróżników z Bliskiego Wschodu, Azji i innych miejsc. Dzięki silnemu skupieniu na chińskiej turystyce, wymianie kulturalnej i inicjatywach edukacyjnych firma Nibuche jest gotowa do rozwoju w ciągle ewoluującym globalnym krajobrazie turystycznym.
Poprzez wydarzenia takie jak Połączenia Luksusowe 2025Nibuche nadal rozwija swoją sieć, udoskonala strategie i umacnia pozycję swojej firmy jako wiodącego gracza na rynku turystyki luksusowej.
Aby otrzymywać najnowsze informacje o podróżach, aktualności i oferty podróży, informacje o liniach lotniczych, informacje o rejsach, aktualizacje technologiczne, alerty podróżne, prognozy pogody, informacje od ekspertów, ekskluzywne wywiady, zasubskrybuj nasz codzienny newsletter już teraz Biuletyn TTW.
reklama
Sobota, lipiec 19, 2025
Sobota, lipiec 19, 2025
Sobota, lipiec 19, 2025
Sobota, lipiec 19, 2025
Piątek, lipiec 18, 2025
Piątek, lipiec 18, 2025
Sobota, lipiec 19, 2025
Piątek, lipiec 18, 2025